W miesiącu styczniu zajmujemy się zjawiskiem symetrii w przedmiotach które nas otaczają.
Znowu lekcje są bardzo fascynujące ponieważ można było przynieść do klasy tablety i smartfony.
Kod QR - polecenia do zadań, które należy wykonać...
Dziś były dwa zadania.
Pierwsze dotyczyło utrwalenia pojęcia osi symetrii w trakcie pracy z kartą przygotowaną jako kolejna strona do lapbooka.
Znowu lekcje są bardzo fascynujące ponieważ można było przynieść do klasy tablety i smartfony.
Kod QR - polecenia do zadań, które należy wykonać...
Dziś były dwa zadania.
Pierwsze dotyczyło utrwalenia pojęcia osi symetrii w trakcie pracy z kartą przygotowaną jako kolejna strona do lapbooka.
Następnie tworzyliśmy kolejną kartkę, ale samodzielnie. Zadanie polegało na przyklejeniu przygotowanych ilustracji do kartki oraz odszukaniu tych obrazków które posiadają oś symetrii i zaznaczenie jej przy pomocy linijki.
WNIOSKI:
Wykonując to polecenie uczniowie doszli do następujących wniosków:
1. Nie każdy przedmiot podzielony na połowę ma oś symetrii.
2. Po tych zajęciach na pewno teraz każdy będzie umiał znaleźć oś symetrii.
Nie sądziłem,że aż tyle przedmiotów nas otaczających ma oś symetrii !!! Adaś
OdpowiedzUsuńBardzo podobają mi się zajęcia z symetrii w przedmiotach! Jaś
OdpowiedzUsuńBardzo podobały mi się zajęcia.
OdpowiedzUsuńAmelia.
Podobają mi się zajęcia polegające na szukaniu osi symetrii w przedmiotach.
OdpowiedzUsuńSzymon
Lubie zajęcia z symetrii. Interesujące jest szukanie osi symetrii w przedmiotach znajdujących się wokół nas. Kamil
OdpowiedzUsuńBardzo mi się podobają zajęcia z symetrii. Otacza nas dużo przedmiotów z osią symetrii. Bartosz
OdpowiedzUsuńBardzo mi się podobało poszukiwanie symetrii w różnych przedmiotach, które można znaleźć wokół nas.
OdpowiedzUsuńTo bardzo fajna zabawa!!! Nie wiedziałam, że tyle przedmiotów ma oś symetrii.
Magda
Lubię symetrię. Ale najbardziej skanowanie.Jaś podał mi dobry kod. Jessi !!!!!
OdpowiedzUsuńBardzo mi się podobało szukanie symetrii w przedmiotach i teraz wiem ile można znaleźć w domu symetrii.
OdpowiedzUsuńMateusz