SYMMETRY IN OBJECTS AROUND US

W miesiącu styczniu zajmujemy się zjawiskiem symetrii w przedmiotach które nas otaczają.
Znowu lekcje są bardzo fascynujące ponieważ można było przynieść do klasy tablety i smartfony.
Kod QR - polecenia do zadań, które należy wykonać...
Dziś były dwa zadania. 
Pierwsze dotyczyło utrwalenia pojęcia osi symetrii w trakcie pracy z kartą przygotowaną jako kolejna strona do lapbooka.


Następnie tworzyliśmy kolejną kartkę, ale samodzielnie. Zadanie polegało na przyklejeniu przygotowanych ilustracji do kartki oraz odszukaniu tych obrazków które posiadają oś symetrii i zaznaczenie jej przy pomocy linijki.


WNIOSKI:
Wykonując to polecenie uczniowie doszli do następujących wniosków:
1. Nie każdy przedmiot podzielony na połowę ma oś symetrii.
2. Po tych zajęciach na pewno teraz każdy będzie umiał znaleźć oś symetrii.

9 komentarzy:

  1. Nie sądziłem,że aż tyle przedmiotów nas otaczających ma oś symetrii !!! Adaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się zajęcia z symetrii w przedmiotach! Jaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobały mi się zajęcia.
    Amelia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się zajęcia polegające na szukaniu osi symetrii w przedmiotach.
    Szymon

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie zajęcia z symetrii. Interesujące jest szukanie osi symetrii w przedmiotach znajdujących się wokół nas. Kamil

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają zajęcia z symetrii. Otacza nas dużo przedmiotów z osią symetrii. Bartosz

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobało poszukiwanie symetrii w różnych przedmiotach, które można znaleźć wokół nas.
    To bardzo fajna zabawa!!! Nie wiedziałam, że tyle przedmiotów ma oś symetrii.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię symetrię. Ale najbardziej skanowanie.Jaś podał mi dobry kod. Jessi !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobało szukanie symetrii w przedmiotach i teraz wiem ile można znaleźć w domu symetrii.
    Mateusz

    OdpowiedzUsuń